Nejúspěšnější módní influencerka brazilská kráska Camila Coelho má fanoušky po celém světě. Přes 8 milionů odběratelů, to už je pořádný výkon. Jak se mladá žena propracovala k takovému úspěchu?
Youtuberka, blogerka, návrhářka a hvězda Instagramu
Nejúspěšnější módní influencerka Camila Coelho má zásadní vliv na módu a make-up po celém světě. Je téměř neuvěřitelné, jaký má tato kráska vliv a takovou tržní sílu, že si za jeden sponzorovaný post může účtovat v přepočtu 644.000 korun. Pravda je, že jde o částku sice ohromující, ale zaslouženou.
Prorazit na sociálních médiích může každý. Samozřejmě ne každý je tak úspěšný. Čemu vděčí za svůj úspěch Camila?
Začínala brigádou
Své miliony sledujících Camila nezískala ze dne na den. Na úplném začátku prodávala kosmetiku jako brigádnice při studiu, protože nechtěla být finančně závislá na rodičích.
Brzy se od rodiny odstěhovala a své rodině slíbila, že na ní jednou budou pyšní. Svůj slib splnila a překonala i své vlastní představy.
Od prodávání kosmetiky se záhy vypracovala na pozici make-up artistky značky Dior. Líčení se stalo její vášní a stále se v jeho technikách zdokonalovala.
Zábava a informace pro přátele
V roce 2010 začala Camila nahrávat videa na YouTube. Jen tak, pro své přátele a blízké. Jenže přišel obrovský úspěch i u jiných lidí, a tak si Camila založila vlastní blog. V té době ještě nikdo netušil, jak velkou sílu budou mít sociální média a lidé, kteří se v nich pohybují. Ani Camila si nikdy neplánovala, že by se její koníček mohl stát prací na plný pracovní úvazek.
Nejúspěšnější módní influencerka už během 12 dnů existence svého blogu získala návštěvnost 120.000 sledujících, což bylo naprosto neuvěřitelné a ohromilo to i autorku. Pak už jen přišly světově proslulé firmy s nabídkami spolupráce.
Beauty and fashion
Svět kosmetiky a módy je úzce propojen, a tak se Camila zaměřila nejen na kosmetiku, ale též na nejžhavější módní trendy. Její odhodlání, vytrvalost a tvrdá práce ji vynesly k vlastní módní značce Camila Coelho Collection.
Loni proběhla první prezentace nové módní značky, která obsahovala 60 kousků oblečení. Kolekce je na první pohled ovlivněna rodnou zemí Camily, takže zde rozhodně nechybí brazilské rytmy, hravé barvy, slunce a radost. Camilini fanoušci jsou nadšeni.
Krok za krokem
Za obrovským úspěchem stojí Camilina píle, u každého návrhu trávila čas od začátku až do jeho vypracování, velké množství času a pozornosti ovšem věnovala také managementu a výběru týmu, se kterým nyní dlouhodobě spolupracuje. Na stabilním a těsně provázaném týmu si Camila zakládá.
Mladá žena přitom tvrdí, že o peníze a slávu nejde v první řadě. Prostě chce, aby její práce měla nějaký přínos. A podle tohoto klíče také posuzuje byznys nabídky, které dostává. Nejdůležitější zůstávají, stejně jako na začátku, její fanoušci. Proto každou nabídku zvažuje podle toho, zda bude mít daná spolupráce pro fanoušky nějaký přínos.
Zodpovědný vliv
Ohromné množství sledujících je velká zodpovědnost a pro Camilu je to prý často velmi stresující. Svým příspěvkům věnuje velkou pozornost a vždy se několikrát ujistí, že jejich obsah je kvalitní a že své fanoušky ovlivňují pozitivním způsobem.
Možnost ovlivňovat statisíce i miliony lidí díky sociálním sítím je neuvěřitelná, ale může být samozřejmě i nebezpečná. To však v případě Camily rozhodně nehrozí, a tak se můžeme touto influencerkou klidně nechat ovlivňovat.
Proč nevyzkoušet, zda se prosadíte na sociálních sítích? Je to rozhodně zajímavá výzva a je stále běžnější, že si ve virtuálním světě vyděláte opravdu velké peníze tím, co je vaším koníčkem a co vás baví.
Pokud jste dostatečně pracovitá, důsledná, věříte v sebe i v to, co děláte, cesta je otevřená!
